fredag 5 juni 2009

Blåmesungar


Äntligen fredag! Så skönt det känns! Den här veckan har varit intensiv och lång därför är det så härligt att gå på 4 veckors ledighet! =) Visst, jag kommer att jobba när så gott som alla andra är lediga och vi är få på plats men just nu känns det underbart! =)
Ni måste bara spana in de här obeskrivligt söta fågelungarna som kläcktes igår. Det är Corren.se som har satt upp en webkamera i en fågelholk någonstans mellan Linköping och Norrköping och ni kan titta på dem live! Jag såg nyss mamman komma och ge dem mat, häftigt
Någon mer som går på sommarledighet idag?

3 kommentarer:

Miss M sa...

Visst är det häftigt att se mamman mamta dem. vi har ett gäng sparvar här, och det bor en mamma med 2 knoddar under vårt hustak och varje dag är hon ute i trädgården och ger dem mat, visar dem vart de ska leta, och tillrättavisar dem =)

Njut av din semester Molly, den är du värd =)

Att ha det gott sa...

På sätt och vis gör jag väl det
sommarlov för dotter betyder sovmorgon för mig

IngelaMollly sa...

Miss M: Ja, jag blev nästan alldeles till mig i byxorna ;-) Tack Tack Tack =))))

Att ha det gott: Så underbart skönt för dig, det är du värd =)