söndag 28 juni 2009

Malmö, Sverige

Hej alla! Här kommer äntligen ett livstecken från mig igen. Vilken urdålig bloggerska jag varit den senaste veckan, förlåt för det men det har verkligen varit jättesvårt att komma åt en dator med internetanslutning. Det fanns ett internetcafé i Caorle men det var så oerhört segt system och man betalade för 15 min så jag tror knappast jag hade hunnit med ett inlägg innan tiden hade varit över. Dessutom har jag ju varit upptagen med att turista =) Bilder kommer, jag lovar, om intresse finns.
Nu befinner vi oss på Scandic Hotell i Malmö och har precis ätit en underbart fräsch och god ceasarsallad med räkor. Det går inte att beskriva med ord hur gott det var efter alla pommes frites, wienerschnitzlar och pizzor!
Igår lämnade vi Caorle kl 8 på morgonen för att komma fram till Fulda i Tyskland kl 8 på kvällen! Det var en lång dag i bil! Idag har vi också mestadels suttit i bilen men fick ett skönt avbrott på båten mellan Puttgarten och Rödby. Så underbart det var att glida över på Öresundsbron och vara i Sverige igen! Det är det som är det härliga med att vara borta - tycker jag - hur man uppskattar hur vackert här är och hur god maten är. Det är härligt att vara hemma och att kunna blogga igen! =)

6 kommentarer:

Käthe sa...

Skönt att du är tillbaka! :)

anna sa...

Välkommen hem till sommaren!

Att ha det gott sa...

Häääärligt att du är tillbaka

Miss M sa...

Välkommen hem älskade Molls, som jag har saknat dig, din blogg och dagens outfit bilder =)
Jag behöver liksom min dagliga dos av Molly =)

Lisa sa...

Roligt att du är tillbaka! Nu tycker jag att det är dags att du återupptar dagens outfit-bilderna :)

IngelaMollly sa...

Käthe: Tack, den värmde =)

Anna: Tack =)

Att ha det gott: Tack, den värmde =)

Miss M: Men du... tack detsamma =)

Lisa: Tack =) Ska försöka mitt bästa om jag nu orkar sätta på mig något i denna värmen ;-)