lördag 13 juni 2009

Lördag 13 juni

Idag:
Tunika Flash
Leggings Pieces
Converseskor
Guldhalsbandet + guldarmbandet och armband från Chique/Pearls for girls
Usch vilket hemskt kort det blev idag! Jag gör en jättekonstig grimas och så är det alldeles för ljust bakom, suck! Ni får helt enkelt ha överseende med detta; ni ser ju i alla fall vad jag har på mig, eller hur? ;-)
Det packas och packas och jag har redan fyllt resväskan men har massor kvar! Har fått rådet att inte packa ner skor men ärligt talat vet jag inte om jag grejar det...;-)

7 kommentarer:

Erika sa...

Jag skulle inte klara av att inte packa ner några skor, hehe!

IngelaMollly sa...

Erika: That makes two of us =)

Marikka sa...

Fint!

Miss M sa...

Superfint som vanligt =)
Hmm, jag vet, köp nya skor i Italien ist, då har du ju en bra anledning dessutom ;)

Att ha det gott sa...

ur fin tunika

Sara sa...

Vaddå, inte packa ner skor???
Nu förstår jag inte. Hur ska det gå till?!

IngelaMollly sa...

Marikka: Tack =)

Miss M: Tack=) Hmmm vet inte om det är så lyckat eftersom jag brukar få värsta skoskaven innan jag gått in mina skor ;-)

Att ha det gott: Tack =)

Sara: Eller hur? Visst är det tuffa puckar? ;-)