måndag 29 juni 2009

Borta bra men hemma bäst

Äntligen hemma i Västerås igen! Såå skönt! De tre senaste dagarna har varit lite väl mycket bilåkning och lite för lite sömn, speciellt i natt då det var totalt kokhett på rummet och ingen ac = svettigt svettigt! Summan av kardemumman är jag mycket nöjd med vår fantastiska semester och så glad att vara hemma i vackra Svedala igen och vilken värme; jag åker från Adratiska havet där det regnade i lördags och kommer hem till medelhavsvärme här, helt otroligt!
Nu ska jag smaska i mig lite svenska jordgubbar och lovar att återkomma lite snabbare än jag gjort den senaste tiden ;-) Oh, it's good to be back!

4 kommentarer:

anna sa...

men bor du i Västerås? Jag trodde du bodde i Falkenberg.

Miss M sa...

Västerås? Svedala? eller Falkenberg? nu är jag också confused=/

Eva Agnes sa...

Det sägs att man har haft en bra resa om det är toppen att komma hem igen.
Välkomna åter och jag är så spänd på bilderna därifrån.
Blev det något besök i Venedig?
Kramar Mamma

IngelaMollly sa...

Anna och miss m: hoppas jag rett ut alla missförstånd nu i mitt inlägg? ;-)

eva agnes: så är det nog. jajamen, vi var i Venedig och bilder kommer.