onsdag 10 juni 2009

Onsdag 10 juni


Idag:
Tshirt + Kofta H&M
Chinos Stadium
Skärp MQ
Converseskor
Armband Indiska
Attans vilken aktivitet det har varit idag; tandläkarbesök, muffinsbak, hämtande av pass, apotekspåfyllning, städning m.m m.m. Nu är jag trött och tror jag ska unna mig soffhäng till Miss Marple; älskar engelska deckare som utspelar sig i små pittoreska byar där snälla tanter och farbröder säger att de ska ¨put the kettle on¨ då viras jag in i behagligt och mjukt trygghetsfluff. Tror bestämt jag ska nalla en av mina sega chokladmuffins också som jag har förbjudit övriga familjen att så mycket som titta på! ;-)

9 kommentarer:

Alexandra sa...

Vilket fint armband!

IngelaMollly sa...

Alexandra: Tack, ett riktigt fynd =)

Mrs J sa...

Klart att man måste nalla! Tänk om man händelsevis skulle ha råkat ha i något gammalt eller mögligt ;-)? Det kan man ju inte utsätta andra för! Jag nallar cookies...

IngelaMollly sa...

Mrs J: Precis! Helt rätt! =)

Att ha det gott sa...

klart att du ska nalla lite av dem
jag gillar också Engelska deckare Tyvär missade jag denna

Lisa sa...

Å, jag får också en så trygg och mysig känsla av engelska deckare. Hade gosat ner mig i soffan igår kväll för att se miss marple, men var olyckligtvis så trött efter en hård dag att jag stundtals slumrade till och missade (bland annat) upplösningen :) Tur att min kille höll sig vaken och kunde informera om vem mördaren var. Lycka till med firandet imorgon, ska hålla tummarna för att det inte regnar på er!

Marikka sa...

Fint armband, igen!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack, nu känns det bättre! =) Du har Miss Marple att se fram emot på onsdagar hela sommaren! =)

Lisa: Visst är de mysigt härliga att titta på? Det kanske var den där cosy stämningen som gjorde att du slappnade av så bra och somnade? ;-) Tack för att du är så rar! =)

Marikka: Tack, what can i say, armbandstokig ;-)

Moa - En magisk purt... sa...

Fint armband!