torsdag 18 juni 2009

Sorry, no photos ;-/

Nä, jag är ledsen mina vänner; foton är kört, i alla fall nu. Den datorn jag kommer at där jag bor just nu är spärrad fran allt sadant som att föra över foton och även en del bloggar som jag har försökt kommentera. Bli inte ledsna över det om ni ser att jag kommenterat hos andra men inte hos er; det har bara med atkomst att göra.
Idag har vi i alla fall haft en underbart solig dag med bad i Zell am See, goda glassar och annat smatt och gott.
De har grymt snygga skor här men med grymt dyra priser; inte att tänka pa ;-/
Nu ska vi snart ta oss ner för att ta nagot gott att äta; lutar at en wienerschnitzel - igen ;-)
Himla synd med korten men jag kan ju visa sedan. Har en känsla av att dagens korten är det mest intressanta, stämmer det?

2 kommentarer:

Käthe sa...

Vad bra att du har det bra. Texten räcker för mig. :)

Bim HD sa...

Vi väntar in bilder - och läser så länge, hehehe.
Kan dock meddela att du HAR fått en utmaning av mig i bloggen. Vill se den någon dag nu!!! Ja, här hos dig, hehehe...
Må så grankott...
Trevlig midsommar - oavsett att du kanske inte är hemma ;)