söndag 14 juni 2009

Populär låt


Den här låten var helt klart den mest spelade på studentflaken i fredags! Det var så himla roligt att se alla ungdomar som guppade upp och ner på vagnarna så de gungade helt inne i sin egen härliga stämning.
Men så är ju också Promoe från Västerås också! Fast jag har sett att den ligger högt upp på många spellistor just nu. Kan det vara så att man kommer att kunna denna låttext ganska bra innan man är tillbaka i Sverige igen? ;-) Förra året var det den låten som spelades om och om igen och jag kan fortfarande den texten ganska bra! ;-) Obs! känsliga tittare kan kanske tycka att några scener är stötande, titta inte i sådana fall ;-)
Visst är barn och ungdomar härliga? Jag är så glad att jag får jobba med dem för jag tycker de håller mig själv ungdomlig och levande! =)
Nu åter till den redan fullpackade resväskan! ;-/

3 kommentarer:

Miss M sa...

Ha det så underbart på er resa Molly =)
Jag kommer att sakna dig härinne *kram*

jen sa...

Det är så roligt att titta på dem när dem tar studenten.
Så mycket glädje.
Vart ska du?

IngelaMollly sa...

Miss M: Tack =)Kommer att sakna dig med ;-/ KRaM!

Jen: Visst är det? Österrike o Italien.