torsdag 11 juni 2009

Torsdag 11 juni


Idag:
Topp + Chinos Lindex
Jeansjacka Only
Sandaler Din sko
Tritoniklocka
Armband Pearls for girls
Som matchande modeattribut syns också mammas fina Salucki hund som lystrar till namnet Habibi.
Puh! Vilken intensiv dag! Jag har jagat runt hela stan halva dagen för att försöka hitta en genomskinlig regncape till V. Tyvärr hade tjejerna i hans klass köpt upp de som fanns på Åhlens dessutom vägrade de att bygga tak på studentvagnen för de ville ha som V uttryckte det; ¨blommor och tjafs¨ istället ;-) Jag hittade i alla fall en vit cape på Clas Ohlsson vilken han tack och lov godkände. Väderprognoserna ¨lovar¨ störtregn i morgon så jag investerade i en till mig själv också! ;-) Tänk att min lille plutt tar studenten i morgon....

3 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Jag håller tummarna att väderprognosen är fel
snygg är du som vanligt

Sara sa...

Grattis till studenten.

Hoppas att det i alla fall inte blir ösregn.
Kram.

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Dubbeltack =)

Sara: Dubbeltack =)