söndag 7 juni 2009

Fin bokblogg


Bilder från Bokus

Maria Marteleur har fått utnämningen månadens bokblogg såg jag i dagens DN. Jag har varit inne och tittat och läst under förmiddagen och tycker mycket om den! Är ni bokintresserade som jag rekommenderar jag den varmt. Bloggen är också nominerad till Årets blok. Himla söt och skärpt tjej som skriver om ett brett spektra av böcker och det är det som är det fina i kråksången tycker jag; ena dagen kan man vara sugen på Brott och straff för att andra dagen känna för Bara vanligt vatten. Det ena behöver ju inte utesluta det andra. =)

7 kommentarer:

HannahSthlm sa...

Seg Söndag här också!
MEN hos oss behövs DET verkligen IDAG:) Kramar

Att ha det gott sa...

Den bloggen ska jag kolla in
Tack för tips

IngelaMollly sa...

HAnnaSthlm: Klart vi måste få sega någongång ;-) Kramar tillbaka =)

Att ha det gott: Ja gör det, hoppas du gillar.

elisabet sa...

Vilket bra tips jag läser väldigt mycket. Har du gått med i boktipset.se? Det är rätt roligt att sitta och betygssätta alla böcker man läst där!

IngelaMollly sa...

Elisabet: Ja det är härligt att läsa, tack för tipset, kände inte till...

Maria Marteleur sa...

Tack Molly för ditt himla fina inlägg! Fick tips av en vän att du skrivit om BookyDarling. Jag kommer att hålla koll på vad du gör här, verkar spännande!

IngelaMollly sa...

Maria Marteleur: Åh vad glad jag blir! =)