söndag 14 juni 2009

Bloggutmärkelse


Att bara skicka den vidare till 3 st känns oerhört svårt och hårt eftersom jag har fått så många fina bloggvänner men ibland måste man välja så följande skickar jag denna utmärkelse vidare till :
Käthe du var den första modebloggerskan jag besökte och enligt mig är du drottning bland modebloggarna! Smart, oklanderlig smak och stil, ödmjuk och alltid svar på tal.

Carina du har funnits med mig från allra första början. Du är en expert på att hitta och tipsa om fina webbutiker, bloggar och fynd. Du säger alltid snälla saker, peppar och är en mycket klok kvinna med god smak
FrillyEmma du har också följt mig från allra första början. Du har en unik klädstil och är en av de mest kreativa och skapande personer jag stött på i bloggsammanhang. Du kommer att gå hur långt som helst!

6 kommentarer:

Emma sa...

Men åh, tack så mycket! Tänk att du skriver så fint om lilla mig. Det betyder så mycket, jag blir så glad :-) Blir peppad att kämpa på med allt jag vill bli och lära mig.
Du får ha en helt underbar semester nu. Hoppas ni får det riktigt roligt och mysigt!
Många kramar

Emma sa...

Ps. Din blogg är min absoluta favvo :-)

Käthe sa...

Finaste utmärkelsen på länge. Tusen tack!!! :)

IngelaMollly sa...

Emma: Jag menar allt=) Tack jag ska nog få det riktigt bra.
Men Emma; jag blir alldeles rörd av det du skriver. *kram*

Käthe: Vad roligt att du tycker det, den är du värd! =)

Att ha det gott sa...

Åhh Vad du är RAR

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Den är du värd =)