onsdag 10 juni 2009

Och vinnaren är:


Anonym med maträtten och efterrätten:


Kycklingfile som strimmlas och bryns i smör, krydda med salt och peppar, ha i matgrädde, lite oregano och en skvätt balsamvinäger, låt detta puttra ca en halvtimme..serveras med ris och en god sallad. varför inte en smaskig rabarberpaj till efterätt..Detta recept gillas av barnen kan jag lova!


Då jag är överkänslig mot mycket vill jag ha det så enkelt som möjligt. Du lyckades pricka rätt med kyckling, oregano och balsamvinäger som jag älskar och tål! Och rabarber är en av mina klockrena favoriter.
Jag föll också för motiveringen; barnen gillar detta eftersom jag faktiskt väldigt ofta beställer mat från barnmenyerna när jag är ute och äter! =)
GRATTIS!

Mejla mig din adress på Mollysmix@gmail.com så kommer vinstpaketet på posten.

7 kommentarer:

Sara sa...

Hej. Håller på att göra en cheese cake med inspiration från det recept du la upp här för ett tag sedan. Det stod att man ska ställa caken i frysen. Jag undrar hur länge den ska stå där?
Kram.

IngelaMollly sa...

Sara: Har svarat hos dig =)

Sara sa...

Åh, jag hoppas också den blir bra. Har bara gjort en gång förr och den blev inte bra :/

Då stoppar jag in den i frysen några timmar då. Den ska ändå ätas i morgon.

Nu ska jag sörvla vidare ;)
Kram

IngelaMollly sa...

Sara: Ha ha ha =)) Hoppas du har mindre sörvel i morgon! ;-) Den brukar bli bra.

Erika sa...

Det där lät som en enkel och god maträtt. Jag gillar också enkelt =)

Sv. Jag har kikat på facebook och hittar inget nätverk för bloggare 30+
Undrar hur man skulle gå tillväga för att skapa ett sådant. Kanske fixa något slags forum...

Att ha det gott sa...

Låter ju smaskens

IngelaMollly sa...

Erika: Vad roligt att jag inte är ensam om det ;-) Vore jättekul med ett nätverk =)

Att ha det gott: Mmm visst gör det? =)