fredag 5 juni 2009

Stolt syster

klicka på bilden så syns allt lite bättre
Min bror tycker inte om när jag skryter om honom men ibland går det bara inte att låta bli! Jag är ju så stolt över honom! Idag står det på Svenska Filminstitutets sida att han, tillsammans med stora namn som Helena Bergström, fått bidrag till sin kommande film Apan som Olle Sarri spelar huvudrollen i. Kan man då vara annat än stolt? =)
Konstnärinnan Anja Freisler har gjort detta porträtt på honom och Carl-Johan Vallgren som jag gått i samma klass som en gång i tiden...
Vad gör ni denna fredagskväll?

5 kommentarer:

Miss M sa...

Klart du ska vara stolt, det är ju STORT =)

IngelaMollly sa...

Miss M: Tack vännen =)

Anonym sa...

Det där käner man igen, vad spännande, Du har så fin blogg så nu komer jag på besök varje dag! kram och ha en fin lördag

anna sa...

det tror jag det, hade jag haft en sån bror hade jag nästan spruckit, jag hade berättat för alla om honom!

IngelaMollly sa...

Anonym: Tack! =) Du anar inte vad glad jag blir över dina ord =) Hoppas du också får en riktigt fin lördag.

Anna: Tack, skönt att man inte är ensam...;-)