söndag 7 juni 2009

Funderingar

För precis en vecka sedan var det högsommarvärme och jag gottade mig i vår båt med en kopp kaffe. Det är väl på sätt och vis det som är tjusningen med Sverige och kanske därför de flesta av oss njuter för fulla muggar när det är fint väder för inget slår ju den svenska sommaren när den är som bäst.
Nu undrar jag om ni har några funderingar över mig eller över bloggen? Fråga på i sådan fall. Kom gärna med synpunkter över vad som uppskattas eller saknas. Och det finns inget som gör mig så glad som när ni kommenterar =)
Och ni glömmer väl inte tävlingen?

5 kommentarer:

Erika sa...

Vad härligt det ser ut där i solen.
Var tog värmen vägen? Jag saknar den.

Att ha det gott sa...

Jag saknar också värmen nu
Jag gillar din blogg precis som den är

IngelaMollly sa...

Erika: Det var härligt! =) Den kommer nog snart...

Att ha det gott: Det var det bästa betyg jag kunde få =)

Eva Agnes sa...

Jättefin blogg. Tveka inte över det...
Kramar Mammi

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Tack mammi! KRAM!