onsdag 10 juni 2009

Inga problem!

Bild från cdon.com
låten i huvudet när tandläkaren borrade loss och det hjälpte faktiskt. Klart att det gör sitt till att både tandläkaren och sköterskan är de raraste tänkbara.
Snook-killarna har jag gillat ända sedan de släppte hiten
Mr cool till mina söners stora förtret eftersom de tycker att jag är alldeles för gammal för sådan musik. För 2 år sedan intervjuade V dem för ett skolprojekt och hade då med sig min nyinköpta Snook skiva för signering. De bad V att hälsa att han hade en cool morsa! Ha ha ha det lever jag fortfarande på! =) Synd att de har varit så tyst om dem ett längre tag nu men jag gläds i alla fall åt Oskars medverkan/bidrag på och till flickvännen Veronica Maggios senaste album.

4 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Hälsa V att denna låt gick hem hos mormor också.... *smile*
Eva Agnes

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: ha ha ha =))) Bra !

Sara sa...

Skönt att tandläkarbesöket gick bra.

Är det inte otäckt att stå där på balkongen ;) Ser högt ut (jag är höjdrädd).

IngelaMollly sa...

Sara: jaaa. Jo, jag är också höjdrädd men har faktiskt börjat vänja mig ;-)