tisdag 16 juni 2009

Kassel, Tyskland

I morse lämnade vi Malmö, körde över Öresundsbron och bilade sträckan Köpenhamn-Rödby varifrån vi tog färjan över till Puttgarten.'
Hela dagen har i princip tillbringats i bil, lite segt men nu är den längsta bilsträckan avklarad. Nu är vi framme på det här hotellet i Kassel och har ätit en helt fantastisk Ceasar sallad med kyckling, min absoluta favorit som var riktigt riktigt god.
I morgon beger vi oss vidare mot Zell am See i Österrike där vi ska stanna till på lördag, härligt!

Tack alla för era gulliga och omtänksamma kommentarer och om jag inte kommer åt något internet önskar jag er alla en riktigt riktigt härlig midsommar! Kram!

8 kommentarer:

Hanna sa...

Hoppas ni får en toppenresa med mycket sol och god mat och trevliga människor. :-)

Mie sa...

Hoppas ni får det jättehärligt o trevlig midsommar på dig!

Sara sa...

Skön midsommar!

Att ha det gott sa...

Åhh så kul att höra att ni har det bra
Fortsätt med det

Omentjej sa...

Åh Molly vad härligt! Jag vill också.. ;) Ha en riktigt fantastisk midsommar och bara njut!! Kram!

IngelaMollly sa...

Hanna: Tack ska du ha =)

Mie letar guldkanter: Tack ska du ha och du med =)

Sara: Tack, jag önskar dig och de dina en skön midsommar med =)

Att ha det gott: Tack och du med =)

Emma: Tack, önskar jag hade kunnat packa med dig i väskan---;-)

Att ha det gott sa...

Klart vi vill sedagens gärna på en alptopp(skojar)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Det visade sig tyvärr vara helt kört ;-/ Visar om det gar senare, lovar, annars blir det hemma.