måndag 15 juni 2009

Goodbye Adieu Auf wiedersehen Farewell

Precis som i sången i en av mina absoluta favoritfilmer; Sound of music och jag kommer att passera Salzburg där filmen spelades in och där jag faktiskt bodde en sommar för många många år sedan...
Nu drar vi snart iväg ner mot Malmö som blir vårt första stopp i natt. I morgon beger vi oss vidare till Tyskland där nästa sovstopp blir. Dagen efter beger vi oss mot Zell am see där vi kommer att fira midsommarafton. På lördag checkar vi in på lägenhetshotell i Caorle som ligger en ca 40 min utanför Venedig. I Caorle bor vi en vecka och sedan beger vi oss hem igen.
Jag ska verkligen försöka komma med ett blogginlägg då och då men jag har inte en aning om hur tillgången till internet kommer att vara. Därför kommer jag under de närmaste 2 veckorna vara en dålig bloggvän då jag inte kommer att ha möjlighet att kommentera så mycket eller kanske inte alls, jag vet inte. Hoppas ni ursäktar mig? ;-) KRAM ALLA!

9 kommentarer:

Miss M sa...

Klart vi gör =)
Njut av din semester nu Molly *kram*

Natascha sa...

Det låter som en härlig resa. Ha en riktigt bra semester!!!

Annika sa...

Sound of music är en av mina favorit filmer också! :)

Erika sa...

Vad härligt med en resa!
Ha det toppen =)

Att ha det gott sa...

HOPPAS att ni får det RIKTIGT GOTT

anna sa...

ha en underbar semester!

Anonym sa...

Jag önskar er en underbar, avkopplande semester och väntar på att du återkommer i "bloggform"!

Agneta

Sara sa...

Hoppas ni får en riktigt supertrevlig resa. Härligt med semester.
Stor kram.

IngelaMollly sa...

Miss M: Tack, det ska jag göra =)

Natascha: Mmm...Tack så jättemycket =)

Annika: Vad roligt! Skönt att jag inte är ensam om det ;-)

Erika: Jaaa, tack så mycket =)

Att ha det gott: Tack, och jag ska tänka på dig när vi har det gott ;-)

Anna: Tack, det ska jag ha =)

Agneta: Tack, det ska vi ha =) Lovar att komma tillbaka i bloggform så snart jag kan =)

Sara: Jaa, tack det ska vi ha =) Kram tillbaka =)