torsdag 4 juni 2009

Europa


Godmorgon! Slutet på den här veckan, så skönt!
Snart ser jag framför mig hur jag flyger fram över ängarna i alperna i någon tjusig dirndl och sjunger ¨the hills are alive with a sound of music¨ .... Alperna är så mäktiga och vackra dessutom är det ju så fruktansvärt gott med Wienerschnitzel och Milka... =) Och på tal om att bege sig ut i Europa så har ni väl inte glömt att den 7 juni är sista dagen att rösta till Europavalet. Och vet ni att man kan göra det på biblioteket? Smidigt smidigt-. Det är viktigt att rösta, det enda sättet att försöka få igenom det som man värdesätter liksom. Har ni redan röstat?

2 kommentarer:

Miss M sa...

Ser dig också på bergets topp, skrålandes "the hills are alive" ;) dessutom väntar jag mig en outfitbild som passar in =)

Klart jag ska rösta, man ska ju utnyttja sina medborgerliga rättigheter =) men det blir på söndag det!

IngelaMollly sa...

Miss M: Ha ha ha =)) Visst gör du? ;-) Bra att du utnyttjar våra rättigheter! =)