tisdag 9 juni 2009

I'll be back!


Tack ni gulliga rara och fina som har kommenterat mitt förra lite nedstämda inlägg! Tänk att jag har så många goa läsare, jag blev så glad när jag läste era kommentarer. Det var absolut inte menat att tvinga er att tävla, kommentera osv. Det hoppas jag ni förstår? Det var bara ett uttryck för min deppighet som jag valde att delge er om. Jag kommer att besvara er som har bloggar där och ni andra under mitt inlägg. Jag försvinner inte; det är bara mycket just nu och jag vill ladda om och det kanske jag gör redan ikväll med en outfit? Vi får se men jag kallar det nog bara dagens eller något liknande i fortsättningen så att jag känner mig bekväm också. Kom jättegärna med synpunkter eller önskemål annars kör jag på som vanligt och är den jag är helt enkelt. KRAMAR!

5 kommentarer:

Att ha det gott sa...

HÄRLIGT Kom igen MOLLY
Du SKA vara som du är
För du är BRA

Miss M sa...

*hugs* =)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack för underbar peppning! =)

Miss M: Tack =) *hugs back*

Sara sa...

Ibland måste man helt enkelt få ha sånna dagar. Det har jag också lite då och då, kanske du har märkt i min blogg.
Fortsätt skriv din blogg på ditt sätt.
Härlig sommarbild du visar upp.
Kram.

IngelaMollly sa...

Sara: Tack för att du är den du är =)