torsdag 18 juni 2009

Zell am See

Nu är vi framme i Zell am See och här är fantastiskt vackert! Naturligtvis lyckades jag glömma kamerasladden till min nya fina kamera hemma men jag har ju mobilkameran... kanske jag lyckas fixa till en dagens bild framför en alptopp, skulle det uppskattas? ;-)
Idag ska vi utnyttja det fina vädret för i morgon ska det tydligen bli sämre väder. Men vad härligt det är här med den fina klara alpluften. Jag kan riktigt se mig själv sitta här vid en alpstuga när jag är pensionerad =)

3 kommentarer:

Marikka sa...

Låter härligt.

Mrs J sa...

Alpstuga? Jag ska minsann sitta på Rivieran! Hoppas ni har en härlig semester. Jag har beställt en randig scarf ;-)

IngelaMollly sa...

Marikka: Mmm, det är ljuvligt =)

Mrs J: Den kommer du att bli jättefin i =) Rivieran är inte fel den heller; vi kan väl swoppa? ;-)