tisdag 2 juni 2009

Ester Williams

Bild från La redoute




5 kommentarer:

Miss M sa...

Är också på jakt efter en bikini i den modellen. Jag gillar det "kvinnliga" med dem och är man dessutom en kvinna med former (läs, byst och rumpa;) så ska man ju visa dem ;)

Miss M sa...

Älskar den sista randiga från Twilfit förresten =)

anna sa...

så snygga modeller, jag behöver också en ny bikini, men jag orkar inte riktigt ta mig för!

Mrs J sa...

Jag köpte en röd vitprickig budgetbikini från Halens. Min storlek fanns egentligen inte, men jag ska sy in BHn baktill. Inte lika suverän passform som fina bikinin från underklädsaffären,men en bra backup.

http://halens.se/ProductPage.aspx?pid=033132&mid=137&sort=0&dir=1

IngelaMollly sa...

Miss M: Visst är det så! Tur att jag inte är ensam om att tänka till ;-)
Den randiga är jag också väldigt väldigt sugen på....

Anna: Visst är de? Jag har inte heller orkat eller viljat ta mig för, brukar innebära värsta traumat att prova bikinis i provhytter! ;-/

mrs J: Urläcker! Tack för tips! =)