måndag 28 september 2009

28 september


Idag:
Tröja Vila Leopardlinne H&M Nitleggings Pieces Boots m kilklack Din sko Halsband med stort silverhjärta+ring m vit sten Guldfynd Armband Diddi design
Måndag och ny vecka igen med massa projekt och aktiviteter på gång, är inte det så typiskt för hösten? Har beställt ny almanacka för 2010 idag vilket jag älskar; nya almanackor betyder nystart för mig. Idag har det också varit en strålande vacker höstdag med träden som visat sig från sin bästa sida med vackra höstfärger, love it! =)

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Vad toppen ser härlig ut

Miss M sa...

Älskar också nya almanackor *what a surprise;), som sagt, e är början på något nytt =)

Fin du var idag Molls =)
KRAM

Afrodite sa...

Godmorgon! =) Ramlar in här via Znogges blogg och är bara tvungen att säga; Vilken snygg bloggdesign du har! Jag som älskar lila och allt...=) Najsig outfit as well! =)
Ha det fint!

Att ha det gott sa...

ÅHH Jag ser nu i inlägget under att du köpte byxorna
De ser jag fram emot att få se på dig
De ser snygga ut

Znogge sa...

Vilket snyggt armband! Gillar verkligen olika armband och har en del men är dålig på att variera mig...

Camillas dagar sa...

Jag måste också beställa en ny almanacka. En ny almanacka och ett nytt år är härligt, men ändå lite jobbigt...
Fin outfit i dag också!
kramar!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Den är underbart skön, skulle lätt kunna bo i den =)

Miss M: Surprising...or not ;-) Underbart med nystart =)Tack goding =) Kramar!

Afrodite: Tack, vad glad jag blir nu =)

Att ha det gott: Ja de är ljuvligt snygga =)

Znogge: Ja visst är det roligt, man ser ju dem mycket bättre än halsband...;-) Har också varit dåligt på det men tycker det är så kul nu =)

Camilla: tack =) Jag vet vad du menar, det känns kluvet helt klart.