fredag 25 september 2009

Ledig fredag


Bild från Cinema

Så skönt att vakna sent och utsövd med strålande sol utanför fönstret. Jag är ledig idag och det är så himla skönt att bromsa ner farten stänga av alla måsten och bara vara. Jag har inte bestämt mig riktigt för vad jag gör med den här dagen ännu men det ska bara vara sådant jag gillar =)
Titta vilken snygg ung man som pryder omslaget på förra numret av Cinema förresten, en väldigt fin artikel om honom tycker jag. Snart är det ju filmpremiär och allt... Hjälp! Vad ska jag ha på mig då?...

6 kommentarer:

nina sa...

jag är åxå ledig idag och har egentligen, som vanligt, en lååång lista med saker som jag borde göra, men inget vettigt har blivit gjort än! men helt klart- det är skönt att bara vara ibland åxå!

önskar dig en härlig helg! kram

Camillas dagar sa...

Jag kan inte säga detsamma i dag. Sov så dåligt i natt och upp tidigt. Skönt att det är helg nu i alla fall och ledig helg dessutom. Sköööönt!
Kram!

Att ha det gott sa...

Är det din bror?+
Hoppas att du haft en fin dag

IngelaMollly sa...

Nina: Hoppas du unnat dig lite ledighet denna fina dag och jag önskar dig också en underbar helg =)

Camilla: Usch din stackare, jag vet hur det är har sovit dåligt hela veckan ;-/ Hoppas du kan ta igen dig och vila ut ordentligt i helgen. Kram!

Att ha det gott: Ja, det är min fina bror och tack det har jag hoppas du också haft det =)

sara sa...

Vad spännande för din bror :) Jag såg en snutt då han var med i teve för ett tag sedan.
Hoppas du får en fortsatt fin helg.

IngelaMollly sa...

Sara: Ja verkligen. Tack detsamma =)