söndag 27 september 2009

Söndag 27 september


Idag:
Tunika Gina tricot Sammetsleggings+sjal H&M Converse Armband Marc Jacobs Lindex Ring Guldfynd
Jag har haft en skön och avkopplande söndag med träning, fika med L, långpromenad med Ronja och avslutningsvis en härlig söndagsmiddag med lax och naturligtvis efterrätt och ett glas vin.
Ikväll är jag dock riktigt nere då jag precis fått veta att A måste stanna längre i Dubai...Han vet inte när kan kan komma hem vilket gör mig både ledsen och bekymrad över att han måste jobba så mycket...

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Fin är du iallafall

Nina - Glamourmamman sa...

Tack för din gulliga kommentar! Ja, ibland är livet tufft. Skickar lite styrkekramar till dig också!
/Nina

Mrs J sa...

Har också en karl som reser en hel del i jobbet. Jag tycker att det är otroligt segt att vara själv med barnen. Får stressa häcken av mig då :-/

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack vännen =)

Nina - Glamourmamman: Tack, de kändes =)

Mrs J: Ja det är det värsta; när barnen är mindre, minns hur oerhört tufft det var ;-/