tisdag 1 september 2009

Attityd

Godmorgon alla! Då var det på't igen och det klarar ju jag galant det har jag fått hjälp av mina nära och kära att inse. Nu beger jag mig iväg med Eva Dahlgrens ¨ung och stolt jag är en krigare¨... ja ja ung och ung men vi behöver väl inte vara så petiga? ;-) Jag blir åter påmind om hur mycket klädsel påverkar - i alla fall mitt humör och självkänsla - så idag hade jag velat ha 2 spretande flätor och den där underbara randiga tröjan i vitt, rött och blått och kängorna som Pippi Långstrump hade, minns ni?

6 kommentarer:

elisabet sa...

Ja kläderna påverkar en verkligen mentalt! Ditt armband borde komma idag, hoppas du kommer att tycka om det! HA en fin dag!

Att ha det gott sa...

HEJA Molly

Miss M sa...

GO Molly, GO! Jag håller på dig. Du är BÅDE ung och stolt! och en quinna med ett jävlaranamma och du är snygg som få! Sträck på dig!
KRAM

Käthe sa...

Heja heja heja!!

Znogge sa...

Klart att du är ung och stolt! Kör hårt och visa var skåpet ska stå.
Lycka till i dag!

IngelaMollly sa...

Elisabet: Visst är det så ? Det kom idag, tack =)

Att ha det gott: Tack min fina vän =)

Miss M: Men du vad gullig du är! TACK =) Kram!

Käthe: Tack tack tack!! =)

Znogge: Tack snälla du =)