måndag 28 september 2009

Lakritssvart



10 kommentarer:

Omentjej sa...

Leggings & t-shirt? Snygga grejer!!

Miss M sa...

Säger som emma numero 1 och 2 ;)

Znogge sa...

Jag gissar också på nummer ett och två!

Att ha det gott sa...

jag gissar på de två översta

sara sa...

Jag gissar på de två översta, t-shirten och leggingsen.

Trevlig kväll!

Mrs J sa...

Haha, jag har ju tjuvkikat i facit!

Pia Wester sa...

Men vad jättefint du har gjort! Men människa, nu blev jag ju GRYMT sugen på lakrits! Gaaahh!!!

Linda sa...

Saltlakrits är det godaste godiset!!

IngelaMollly sa...

Emma: Visst är det? T-shirten är rätt men sedan var det byxorna ;-)

Miss M, Znogge, Att ha det gott, Sara : Rätt svar numero 1 och 3 ;-)

Mrs J: Du har ju det och dissar byxorna gör du ju ;-)

Free Fashion Pia: Tack =) That's me, I'm a big teaser ;-)

Linda: Visst är det? =)

Mrs J sa...

Jag dissar inte byxan, bara byxan på mig ;-)! Jag är för kort för sånt där!