lördag 26 september 2009

Lördag 26 september




Idag känns det som jag levererar klippdockebilder typ här har ni bitar att klippa ihop och voilà så blev det Molly! Jag har haft på mig topp med guldnitar Sisters Byxor Lindex Kavaj Joy Stövlar m kilklack Vagabond Armband Hultquist Pearls for girls och guldarmbandet från Dubai.
Teatern var bara så bra, jag satt trollbunden i en timme och efter det minglades det och bjöds på champagne minsann. Annars känner jag mig lite låg och ledsen ikväll saknar min A jättemycket och annars tror jag bara det är en släng av dåligt självförtroende som spökar... Ska försöka mota bort de tankarna med filmen Dumpa honom. Någon som sett den?

5 kommentarer:

znogge sa...

Nej, det har jag inte men om det är en rolig film är det aldrig fel!

Själv är jag matt efter att ha badat Miss E för andra gången på re dagar.

Hoppas kvällen blir bra trots saknad och så...

sara sa...

Vad länge sen jag var på teater... borde gå oftare. Speciellt musikaler...

Hoppas din dåliga känsla försvinner snart.

Ha det bäst.

Att ha det gott sa...

Fining

Camillas dagar sa...

Jättefin är du! Så klart att du saknar din man. Han kommer hem snart nu va?
Ha en fin söndag.
Jag ska ut och shoppa med 13-åringen i dag. Han ville ha chinos och jag hänger ju gärna med på shoppingrunda. ;)
Kramar!

IngelaMollly sa...

Znogge: Tack och jag förstår att du är matt att bada hundar så ofta tar onekligen på krafterna ;-)

Sara: Tack för omtanken =) Ja, man går alldeles för sällan på dessa med tanke på hur roligt och bra det är...

Att ha det gott: Tack världens raraste =)

Camilla: Tack =) Shoppingrundor är aldrig fel ;-) Trodde han skulle komma hem snart men nu har vistelsen blivit förlängd vilket känns jättejobbigt ;-/