tisdag 22 september 2009

Tisdag 22 september

Idag:
Tunika och Sammetsleggings Monki Stövlar Vagabond Flätat armband Lindex Silverarmband+svart ring Guldfynd Halsband Tomas Sabo
Oj oj oj vilken dag som började tidigt i ottan då jag väcktes av Monsieur A som åter har rest till Dubai där han ska vara i en heeel veeecka! Suck! Över helgen är extra trist då man vet att de flesta umgås och ansvaret och oron för sönerna är extra påtaglig då de är ute på skojigheter. Ja välkommen till vår värld säger säkert flera ensamstående föräldrar. Jag är full av beundran och respekt för er! =)

9 kommentarer:

Att ha det gott sa...

vilken skön outfit du har idag FIN

Miss Agda sa...

Snygg outfit -Monki har verkligen bra grejer!

Znogge sa...

Visst är det skönt att vara två om ansvaret och oron med för den delen!

Snyggt!

Helena sa...

Oj, hoppas din veckoslut blir inte för lång utan din man! Jag vet också inte hur de ensamstående föräldrar klarar det!

charolicious sa...

såg riktigt fint ut

fashionhaggan sa...

åh sammetsleggins så fint!

tinazpicaboo sa...

fint Molly! så hur har du det då? och vad tycker du om min nya sida???
see u T

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack vännen =)

Miss Agda: Tack =) Jag älskar Monki, därför är det urtrist att vi inte har ngn affär i sta'n...;-/

Znogge: Tack =) Ja allt är mycket lättare och roligare då...

Melina: tack för omtanken =) Nej, de är beundransvärda.

Charolicious: Tack =)

Fashionhaggan: Ja, jag älskar sammet överhuvudtaget =)

tinazpicaboo: Tack =) Tittar in nu och kollar.

IngelaMollly sa...

tinazpicaboo: det går tyvärr inte att kommentera hos dig...