lördag 19 september 2009

Kulturnatt

I Västerås ikväll och i natt med en massa roligt att se och uppleva runt om i sta'n. Själv ska jag jobba vilket ska bli spännande. Dock har jag väldiga problem med att jag måste ha en svart piké tröja med vår logga på; är man klädintresserad som jag och mån om kombinationer och helhetsintryck är det oerhört jobbigt att ha på mig kläder som jag inte själv fått välja, om ni förstår vad jag menar... Får nog hänga på mig mitt bling halsband med flera silver och guldkedjor från Joy för att kompensera något.
Vad hittar ni på en lördag som denna?

6 kommentarer:

Znogge sa...

jag ska äntligen bli färdig till att sätta lite lökar i trädgården och rensa några rabatter!

Hoppas du klarar dagen "uniformsklädd" ;-)

JETS sa...

Svar: Tack! Den är faktiskt inte såå kort. ;) Den har åkt upp lite i midjan på bilden i inlägget ovan, men om jag inte minns fel så ska det även finnas en lite längre modell...

Linda sa...

Jag har varit i Västerås idag, men är hemma i Köping nu. Jag kom till Västerås redan igår. Min syster och hennes kille bor i Västerås, men flyttar inom en snar framtid till Stockholm. Jag sov över hos syster och hennes kille i natt.

Jag och syster var på shoppingtur vid Erikslund och Hälla.

Sen hade min syster ljusparty.

Kram

tinazpicaboo sa...

härligt med lite kultur i tillvaron!=) ...
sv. vet inte till hundra men tror det är mjukare...

fashionhaggan sa...

jag förebereder London, jag åker dirt imorgonbitti, men jag kommer att blogga därifrån! ha en bra söndag

IngelaMollly sa...

Znogge: Det lät mysigt, jag har allt annat än gröna fingrar tyvärr ;-) Jag överlevde ;-)

Jets: Den skulle jag väldigt gärna vilja ha, en av de snyggaste kjolar jag sett på länge =)

Linda: Vad mysigt. Jag gissar att de var galet med folk ute där? ;-)

tinazpicaboo: Ja mera kultur behöver vi =) Ok.

Fashionhaggan: Härligt det låter med London. Tack och lov för att du tar med dig datorn! =)