onsdag 16 september 2009

Onsdag 16 september


Idag:
Topp H&M Jeansskjorta JC Byxor Only Stövlar m kilklack Vagabond Halsband Tomas Sabo och armbandet som jag är helnöjd med =) I morse när jag cyklade till jobbet var det strålande solsken men sedan när jag skulle hem vräkte regnet ner och jag som hade skinnjackan! Nåväl, det är världsliga bekymmer och som tur var hade jag ett paraply liggande på jobbet, mer turNu än skicklighet för jag är inte känd för att vara förutseende ;-) Nu har jag tränat, ätit och känner mig sådär behagligt tung och avslappnad i kroppen behövs inför morgondagen då samtal väntar igen...

6 kommentarer:

Znogge sa...

Lycka till i morgon och en tumme hålles för dig!

Miss M sa...

Enkelt, snyggt och SÅ rätt! tummen upp Molly =)
Åh, du köpte armbandet, vill också ha det!

ha en skön dag vännen!

Att ha det gott sa...

Heja dig
jag håller tummarna idag

tinazpicaboo sa...

gillar, så jag!!!

Käthe sa...

Finemangfint! :)

IngelaMollly sa...

Znogge: Tack =)

Miss M: Tack =) Ja, känner att jag kommer använda det mycket mycket =)Detsamma hoppas jag du haft och har i morgon.

Att ha det gott: Tack =)

Tinazpicaboo: Tack, vad roligt =)

Käthe: Tack =)