tisdag 8 september 2009

Tisdag 8 september

Idag:
Linne Ravishing mad Denimleggings+Rosettarmband Pieces Cardigan Gina tricot Mockaboots Wedins Strasshalsband Guldfynd
Sov riktigt dåligt inatt så jag känner mig trött, hängig och allmänt låg. Tisdagar brukar vara en av mina träningsdagar men jag hade inte riktigt orken idag, jag vet det är då jag mår extra bra av det men samtidigt ska man ju lyssna på sin kropp... Hoppas verkligen att jag kan köra ett pass i morgon istället, har hamnat i en sådan dålig spiral med träning och godsaker inte så lätt att bryta alla ggr. Nu ska jag i alla fall ta mig i kragen med en långpromenad och sedan Idol då lär jag garanterat få skratta i alla fall vilket jag har gjort för lite på sistone. Ändring ändring =)))

10 kommentarer:

Miss M sa...

Åh, älskar verkligen ditt lille Molls =)
Tänkte också bänka mig vid Idol ikväll, och hoppas jag får skämmas å´andras vägnar ;)

sara sa...

Jadå, i morgon mår vi mycket bättre o är utvilade både du och jag. Bara det att jag måste ta itu med en engelsk kursbok och göra ett kort paper om den - inte alls lätt. Men ska nog gå bra.
Nackont har vi visst båda också :/

Ska nog skratta lite till idol också, kan vara kul :)

syren sa...

Snyggt klädd som alltid1 IDOL ska jag också se.

Fliselin sa...

Att skratta är viktigt! hoppas att du kommer igång med träningspassen. Tips, om du inte känner för att gå och träna, ta en rask promenad. Kräver ingen förberedelse, bara att kliva ut genom dörren... Blir en vana så småningom. Har noterat att jag ibland har så bråttom att lägga ut mina inlägg att jag inte kontrollerar stavningen. Jag är inte usel på att stava eller ordblind, har bara otroligt bråttom och kan ingen fingersättning... ursäkta mig!

Erika sa...

Så fin du är idag =)

Jag kom mig ut på en promenad som i början var en joggingtur, men kände mig inte riktigt i form för att jogga hela sträckan.
Nya tag imorgon =)

Hanna sa...

Svar: Tack! Jag brukar bli lite besviken. :-)

Helena sa...

Snyggt! Jag hade också den cardigan på mig igår :)

Att ha det gott sa...

Vilken härlig blå färg
Jag tittade efter skjortan du gillar på monki här
men jag såg den inte

nina sa...

hoppas verkligen att det börjar vända för dig snart, det är verkligen skit att vara låg och deppig!

kram på dig!

IngelaMollly sa...

Miss M: Tack, jag är själv väldigt förtjust i det =) Nog har vi fått skämmas va? ;-)

Sara: Mmm, jag är trött idag med hur är det med dig? Hoppas plugget går bra =)

Syren: Tack snälla =) Visst är det kul?

Fliselin: Tack för omtanken, jo skratt är oerhört viktig och jag har så gott som alltid lätt till skratt därför är det lite jobbigt nu och promenader är toppen men jag mår bäst av att gympa det blir som ett lyckorus för mig =)Jag vet hur det är när man slinter över tangenterna men jag tror aldrig jag har sett ett stavfel från dig ;-)

Erika: Tack =) Helt rätt tänkt, imorgon är en ny dag =)

Hanna: Ja, vi är ju inte mer än människor ;-)

Melina: Tack =) Visst är de underbart sköna?

Att ha det gott: Tack, vad gullig du är =)

Nina: Mmm det är jobbigt. Tack för omtanken =) Kram!