torsdag 10 september 2009

Torsdag 10 september


Idag:
Topp Only Cardigan Gina tricot Denimleggings m dragkedjor Pieces Ballerinaskor Esprit Blomhalsband o ring m vit sten Guldfynd Armband Diddi design
Hjälp vad gott det där var, sonen är nöjd och lugnet har infunnit sig här hemma. Nu känner jag mig som en klubbad säl men vad förväntar jag mig när jag dricker vin på en torsdagkväll? ;-) Gott och trevligt var det i alla fall.
Tack ni rara för boktips, snälla fortsätt fortsätt! =) Jag tror minsann jag lottar ut en barnbok bland er som kommer med tips i kommentarerna, vad sägs om det? Jag ger er till söndag och glöm inte att ange ålder på barnet.

7 kommentarer:

Miss M sa...

Vin och smörgåstårta! *hmm* varför var inte din allra bästa bloggvän bjuden?! ;)

Att ha det gott sa...

Detta måste jag fundera på
Det var ju ett tag sedan mina var 5 år

Omentjej sa...

Om jag är med i utlottningen så är barnen 6 (pojke) resp. 8 år (tjej). Trevlig helg!

tinazpicaboo sa...

oj så snyggt! gillar armbandet massor=) trevlig helg

IngelaMollly sa...

Miss M: Du var ju tyvärr upptagen på annat håll...;-)

Att ha det gott: Det går bra det bara du inte väntar för länge ;-)

Emma: Okidok, tack detsamma =)

Tinazpicaboo: Tack och du med =)

Style-Pursuit sa...

The animal print tunic top is amazing! I love it! :o)

IngelaMollly sa...

Style Pursuit: Thankyou =)