tisdag 8 september 2009

Respons i dubbel bemärkelse

Godmorgon alla ni söta och rara läsare =) Vad har det tagit åt henne tänker ni kanske nu men jag vill bara passa på och börja den här dagen med att tacka er som väljer att läsa min blogg och som kommenterar vilket gör mig så oerhört glad! Kommentarer på en blogg är den respons och feedback som bloggaren får på att det faktiskt finns någon därute som läser och förhoppningsvis uppskattar det jag skriver och visar. Varenda kommentar på mina inlägg glädjer mig så mycket ska ni veta. På tal om detta så fick jag ett jättegulligt mejl från en läsare igår som inte lyckas kommentera hos mig. Är det fler av er som har problem med detta? Jag passar alltså på att fråga här vilka ni är ni som läser? Vad gillar ni? Vad saknar ni? Vad kan ni vara utan? Ni som inte kan kommentera får jättegärna mejla mig så jag får en uppfattning om hur stort problemet kan vara. Kram!

14 kommentarer:

sara sa...

Jag har ganska ofta problem att kommentera, men har kommit på ett litet knept. Får klicka på ordverifiering och uppdatera sidan, sen får jag åter gå in i inlägget jag vill kommentera. Så är det iaf oftast. Men tur ändå att det går att kringgå :)

Miss M sa...

Har aldrig problem, men så "stalkar" jag ju dig so ofta jag kan också ;)
Kramar till dig Molls

Linda sa...

Jag har inga problem att kommentera!

Käthe sa...

Jag tycker den är bra som den är! :) Jag gillar också respons och det värsta är när bloggar blir som en enda lång monolog. För övrigt så är du välkommen och hälsa på i min blogg. Känns som en monolog idag.

Eva Agnes sa...

Det är bra som det är. Har inga problem med att kommentera.

Det kanske gäller dem som inte har blogspot? Kanske?

Kramar Eva Agnes

Eva Agnes sa...

Vacker bakgrund och gillar verkligen ditt halsband. Känner inte igen det. Kan man få en närbild.
Kramar Eva Agnes

Jollan sa...

Vilken jättefin blogg du har!
Är den bilden från Lindholmen? Jag har en bild på mig med ungefär exakt samma bakgrund:-) hihi.

Kram!

Fliselin sa...

Hej!
Gillar din blogg i stort sett som en är, et är ju ärför jag väljer att läsa den. Jag gillar kläder och böcker, trädgård, resor. Läser mycket och ofta, varje kväll i alla fall. Har i sommar även gett mig på korsord från DN. Behövde träna hjärnan då jag var ledig länge. Nu jobbar jag ur-mycket och har även tagit ett uppdrag på en annan skola och ska också läsa en kurs i hälsoarbetet i skolhälsovården på universitetet i höst. Allt känns roligt, hoppas bara att energin räcker. behöver också finnas för mina två bran 7, 10 år gamla. Vet inte om det här blev så mycket om vem jag är egentligen..., men lite av varje kanske.
Jag tycker att du är modig som har en blogg. Är det några på ditt arbete som läser?

Znogge sa...

Jag har aldrig problem hos dig men hos Miss M får jag slita varje gång för att få till en kommentar!

Men jag brukar inte ge mig för det är kul att ge och få kommentarer!

anna sa...

jag har aldrig haft problem att kommentera hos digm däremot har jag det på många andra bloggar, jag gillar din blogg som den är!

Omentjej sa...

Halloj Molls! Jag har aldrig haft problem vad gäller kommentarer. Lätt som en plätt, men jag slinter på ordverifieringen ibland. Så går det när man har för bråttom. =D
Jag gillar din blogg precis som den är!! Kram goa Molly!!

Frida sa...

Jag håller med dig när det gäller kommentarer! Jag gillar dina outfits och tips om fina kläder! Kikar in här då och då, ska försöka bli bättre på att kommentera!

Hanna sa...

Jag älskar kommentarer. Ibland blir jag nästan besviken när jag loggar in och ingen lämnat ett spår...

IngelaMollly sa...

Sara: Jaha, undrar just varför...? Men bra att du kommit på ett sätt för det hade varit himla tomt utan dig =)

Miss M: Skönt att höra och vice versa ;-) Kramar!

Linda: Skönt att höra =)

Käthe: Härligt att höra =) Ja precis, monologer är inte kul... har åtgärdat problemet hos dig =)

Eva Agnes: Underbart! =) Ja, så kanske det är...?
Det är där vi ska bo =) Ska försöka fixa närbild.

Jollan: Tack =) Nej inte Lindholmen men jag håller med om att det är likt =)

Fliselin: Tack =) Roligt med feedback och att få veta lite om dig också =) Du får gärna komma med förslag på sådant du saknar osv. Det låter som om du har en fulltecknad höst men så länge du har roligt så förmedlar du ju också det till dina barn. Tack för att du läser min blogg =)

Znogge: Visst är det =) Jag har också problem med kommenteringen på Miss M:s blogg, undrar just vad det beror på?

Anna: Skönt att höra, tack =)

Emma: Tack goa rara Emma! =)Kram!

Frida: Tack, och samma gäller dig, gillar dina kläder och outfits med så jag ska också bli bättre =) Ge och ta...;-)

Hanna: Jag är likadan ;-)