fredag 25 september 2009

Fredag 25 september

Idag:
Tunika H&M Leggings m skinnrevärer MQ Stövlar med kilklack Vagabond Skinnjacka Flash Fjäderhalsband Lindex Make a differencearmband Ring m svart sten Guldfynd
Jag har verkligen haft en härlig dag precis som jag lovade mig själv, jag har tränat varit på mysig promenad med Ronja, fikat med H och fyndat en jättefin jacka på Solo för 600:- som hade kostat 1100:- känns gött! När jag skulle prova jackan drog jag dragkedjan rätt i halsbandet så en fjäder gick sönder, attans attans! Hoppas ni får en riktigt skön kväll alla fina därute =)

15 kommentarer:

Att ha det gott sa...

SNYGGING

Erika sa...

Superdupersnyggt!
Leggingens har jag också, de är nog mina favoriter för tillfället =)

Ha en mysig kväll!

Znogge sa...

Grattis till ett bra köp men synd på fjädern...

Linda sa...

Här hemma har vi en mysig kväll! Lyssnar på bra musik och läser en bok mellan bloggandet :)

Smilla sa...

Skönt med en sån ledig dag ibland, när man bara får göra vad osm faller en in =)
Vilket fynd du gjort !

fashionhaggan sa...

så himla fin du är!

tinazpicaboo sa...

wiie så hott! du ser alltid så trevlig och välmående ut

Nina - Glamourmamman sa...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen - jag gillar din stil :-) Ha en mysig kväll!
Kram Nina

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Men tack =)

Erika: Tack, ja de är mina favoriter också bigtime =)

Znogge: Ja tack, lätt fånget lätt förgånget ;-)

Linda: Låter som en helt perfekt kväll =)

Smilla: Ja, tack =) det behövs så man inte dras med för hårt i hetsen...

Fashionhaggan: Men tack du rara =)

tinazpicaboo: Tack, vad gullig du är =)

Nina-Glamourmamman: Tack snälla, vilken fin komplimang =)

Helena sa...

Vad en cool tjej!

IngelaMollly sa...

Melina: Tack, känns otroligt härligt att bli kallad cool! ;-)

Camillas dagar sa...

Cool, tuff och snygg stil! Me like!
Kram!

IngelaMollly sa...

Camilla: Vad roligt att du gillar, tack =)

Sofi sa...

Fin outfit, har varit och klämt på den där tunikan flera gånger men aldrig slagit till, men det kanske måste bli en sväng till affären trots allt :)

IngelaMollly sa...

Sofi: Tack, det tycker jag att du ska göra =)