lördag 5 september 2009

Lördag 5 september


Idag:
Topp Vila Linne Lindex Byxor m skinndetaljer Gina tricot Ballerinaskor Vagabond Halsband Pearls for girls Ring m svart sten Guldfynd och mitt nya fina armband Marc Jacobs
Hjälp vad mycket det har varit på jobbet idag och en sak jag undrar så över är varför många är så otrevliga? Är det stress? Mår många dåligt? Är det jag som lockar fram det hos dem med mitt utseende? Dessa frågor skulle jag gärna vilja svar på...
Efter jobbet tog jag en långpromenad och lyckades komma in i det där härliga meditativa tillståndet, underbart! Nu ska jag frossa i egenhändigt gjorda chokladbollar, trevlig lördagkväll!

12 kommentarer:

Natascha sa...

Ser att du har på dig en av mina favorittröjor :-) Den är så skön. Snyggt halsband också!

Tror absolut inte att det beror på dig. Jag tror att folk känner sig allmänt stressade över att semestern är över för den här gången. Nu ska man tillbaka till ekorrhjulet. Och så är inte vädret någon fantastisk upplevelse heller, i alla fall inte här i Göteborg. Men det är trist att låta sitt dåliga humör gå ut över andra.

Hoppas att du kan skaka av dig det tråkiga. Ha en riktigt bra lördagskväll.

Znogge sa...

Jag tror att det finns många som är stressade eller av olika anledningar inte mår så bra. Det låter man gärna gå ut över andra i stället för att se till sig själv!

Tro för allt i världen inte att det beror på dig!

Att ha det gott sa...

Inte tror jag att det beror på dig
fin är du som vanligt
armbandet är super

Camillas dagar sa...

God kväll! Oh, vilken fin outfit. Precis min smak. :) Smyckena var jättefina också.
Hm... är de "sura" för att du var hemma? Jobbigt att gå till arbetet om det är dålig stämning där. Jag vet inte vad jag ska skriva, bara att jag hoppas att det löser sig till det bästa. "Håll ditt huvud högt" du vet, det är det bästa. Strunta i dem om du kan.
Kram så här på lördagskvällen från en väldigt bloggless person. Hoppas att det går över snart.

simone sa...

Snygg du är hjärtat! :)

Miss M sa...

Åh vad fint armbandet var på =) Fick hem Mr H´s igår och det var för litet:( *crap*...
Inte kul alls =(

sara sa...

Jag tror också att det handlar om projektion. Om någon är arg, stressad eller upprörd försöker denne föra över det trista beteendet på någon annan. Tyvärr.
Hoppas det inte mörkat din dag alldeles...
Kram.

Eva Agnes sa...

Gud va snygg du är. Härliga smycken!! Gillar!!

Det finns mer mode hos mig i dag.
http://venicedays.blogspot.com

För övrigt har jag badat varje dag utom i fredags dådet stormade Gudrun-likt... he he
Kramar Eva Agnes

Marikka sa...

Vd fin du är.
Folk är nog otrevliga pga stress och allmän missnöje för sitt liv, och sedan låter de det går över en främmande och helt oskyldig person. Jag råkade ofta ut för detta när jag jobbade på restaurang,och ibland även nu när jag jobbar i skolan. Folk verkar tro att vissa yrkesgrupper kan man behandla hur som helst.
Så det är inte ditt "fel", även om du får ta smällen, tyvärr.

IngelaMollly sa...

Natascha: Visst är den? En av mina favoriter också =)¨Ja du har nog helt rätt i det och jag har lärt mig ganska bra att skaka av mig det där när jag lämnar jobbet det var dock extra mycket igår och det blir ju inte ett bra möte...

Znogge: Tack =) Ja, jag tror du har helt rätt. Jag är nog extra mottaglig nu med allt jobbigt...

Att ha det gott: Tack snälla rara vän =)

Camilla: Tack =) Nej då, det var inte mina kollegot utan besökarna som var griniga och rent av oförskämda. Hoppas så att du får tillbaka blogglusten snart.

Simone: Men tack rara =)

Miss M: Tack =) Vilken himla osis, suger så när det inte passar...

Sara: Tack rara =) Du har nog rätt, och du är väl lite insatt i sådana beteenden?

Tack =) Fint mamma =) Det låter underbart med bad fortfarande.

Marikka: Tack =) Det är trist och jag tror du har en poäng där; jag jobbar ju på ett ställe som är ¨gratis¨ och då tror vissa att de kan kräva i stort sett vad som helst...

elisabet sa...

Vad snyggt, kul att armbandet passade så bra på dig!

IngelaMollly sa...

Elisabet: Tack =) Ja, jag är jättenöjd =)