lördag 12 september 2009

Lördag 12 september

Idag:
Tröja Gina tricot Linne JC Byxor m skinnrevärer Vila Halsband Tomas Sabo Armband Lindex o ring m svart sten Guldfynd
Härligt väder får försöka fokusera på det istället för mitt och Ronjas totala missnöje över att vara så långhåriga... På bilden har vi precis varit och kollat ett förhoppningsvis nytt klippställe för Ronja - fast trimmet kanske även tar mig? ;-) - bara att hålla tummarna för att hon klipper softisar...? Tusen tack för tipset IgelkottsSara =)
Undrar just varför det är sådant himla strul med kommentarerna på flera bloggar? Tänk om jag missar en massa spännande kommentarer? Det är ju det roligaste jag vet näst rabarberpaj ;-)
Nu ska jag ut och svänga de lurviga på sta'n med mannen i mitt liv samt G och J.

12 kommentarer:

Erika sa...

Snart ska jag klippa mig. I slutet på månaden är det tre månader sedan jag klippte mig. Längtar till att få fräscha upp håret =)

Sara sa...

Det vore ju onekligen rätt smart om det fanns en människo-frissa på samma ställe...

Eva Agnes sa...

OJ!!
Jag har inte klippt mig på fyra år!!
Det ni.
Ni undrar förstås hur jag ser ut...
Men Molly vet.
Kramar
Eva Agnes

Eva Agnes sa...

Hej lilla Molly!
Du har länkat Choklad limed en http för mycket. Kolla det ska du se.
Kram igen
EvaAgnes

Helena sa...

Ditt hår är jo så snyggt!! Det är nästan fyra månader sedan jag klippte mig. Måste också till frissan.

Anonym sa...

Hej tjejen! Cool outfit! =)
Och jag blev också sugen på att köpa ett sånt där armband du bloggade om i förra inlägget. Såå snyggt ju!
Sv: Jag jobbar som läkarsekreterare på en akutmottagning.
KRAM!

anna sa...

vilket härligt ställe ni ser ut att vara vid, såna där gator älskar jag, dom har en "feeling" jag gillar

Znogge sa...

Vi har verkligen tur som har en uppfödare på orden som klipper och dessutom klipper bra! Hoppas ni blir nöjda!

Att ha det gott sa...

Vilken fin bild
det ser ut som om du är utomlands

IngelaMollly sa...

Erika: Ja visst längtar man efter uppfräschning när det gått så lång tid och speciellt när det varit sommar och allt...

Hedgehog-Sara: Kanske en ny försäljningsidé? ;-)

Eva Agnes: Ja jag vet, du är så fin så men mitt hår skulle bli förskräckligt risigt om jag väntade så länge ;-) Tack för tipset har rättat till det nu =)

Melina: Va snäll du är =)Då kanske det inte är sådan panik med mig heller? ;-)

Anonym: Hej själv! Vad himla kul att du kommenterade. Strongt att jobba på akutmottagning själv är jag oerhört känslig för blod o andra läskigheter ;-) Ja armbandet är himla fint =)

Anna: Ja visst är det en mysig miljö =) Gamla industrilokaler mitt inne i sta'n.

Znogge: Ja verkligen, är grymt avundsjuk ;-)

Att ha det gott: Tack, gamla industrilokaler som ligger mitt inne i centrum =)

elisabet sa...

Visst är det jobbigt när inte kommentarerna kommer fram osv, irriterande. Himla gullig vovve, hoppas klippstället fungerade! Din tröja borde komma fram idag, jag försökte få med den med torsdagsposten men hann inte hem förrän posten redan var tömd tyvärr.

IngelaMollly sa...

Elisabet: Tack =) Ja väldigt irriterande ;-/ har fått tips på nytt ställe nu som verkar bra. Hoppas tröjan kommer imorgon för idag hann den inte fram, spännande =)