söndag 20 september 2009

Söndag 20 september


Idag:
Topp H&M Kofta Only Denimleggings Pieces Stövlar m kilklack Vagabond Fjäderhalsband+armband Lindex Marc Jacobsarmband
Vilken underbart härlig dag jag har haft, suger åt mig det härliga vädret som en svamp för jag vet vilket väder vi har att vänta. Men det kommer att bli roligt och skönt att svepa in sig i mysiga koftor och sjalar, krypa upp i soffhörnet med en gosig filt och en bra bok. Det gäller att njuta och fånga guldkornen i livet dagligen. Jag skulle bli oerhört låg om jag levde efter devisen ¨slit och släp aldrig är det annat¨ minns ni? ;-) Ha en skön söndagkväll alla!

9 kommentarer:

Linda sa...

Fin klädd. Ja, du har så rätt att man ska njuta av vädret som det har varit. MEn jag hoppas att vädret fortsätter ett tag till som det har varit idag.

Kram

Eva Agnes sa...

Även jag hoppas på de goda vädermakterna. Behöver det soliga sommarvädret ett tag till.

Säger en än gång att randigt är mycket klädsamt.

Kramar Eva Agnes

Linda sa...

Sv. Tack, jag är nöjd med mina fynd. Tack detsamma!

Marikka sa...

Tack det samma. Även jag gillar dig mycket, du har en så bra inställning till livet.

Znogge sa...

Visst är det ett fantastiskt väder! Får gärna fortsätta så här ett bra tag till!

Camillas dagar sa...

Åh, jag är helt kär i alla dina fina smycken!
Tack snälla för kommentar hos mig, det värmer verkligen! ♥
KRAM och tack detsamma!

Helena sa...

Koftan är jättesnygg! Tack så mycket för din snälla kommentar hos mig :)

sara sa...

Fin du är.

Sv: Hihi, det är många som börjar "prata böcker" med mig när de får höra mitt efternamn :)
Fast jag får nog skämmas lite, jag har inte läst böckerna, som visst ska vara tokigt bra.
Får väl skylla på att jag inte har tid.

IngelaMollly sa...

Linda: Tack =) Det hoppas jag med det är dejligt =)

Eva Agnes: Jag hoppas det med man mår så mycket bättre av sol än av grådask. Ränder är det finaste som finns =)

Linda: Ja det förstår jag =)

Marikka: Men åh vad snäll du är, tack =)

Znogge: Jag håller med du =)

Camilla: Jag menar det och det är bara att krypa till korset, jag är en smyckesjunkie ;-)

Melina: Tack, jag gillar den mycket =) Jag menar det.

Sara: Tack =) Inte behöver du skämmas, jag har bara läst första boken ;-)