fredag 18 september 2009

Fredag 18 september

Idag:
Topp Vila Denimleggings m skinnrevärer Pieces Scarf H&M Stövlar m kilklack Vagabond Halsband Tomas Sabo Make a difference armbandet helt klart min nya favorit! Bigtime =)
Det kom in fyra unga tjejer på jobbet idag från samma gymnasium som H går på. De skulle åka till Litauen för att besöka barnhem där. De undrade om de kunde köpa några gallrade barnböcker. Inte kunde jag ta betalt av dem! Hittade dessutom mitt egna recensionsexemplar av Dollans dagis en av mina absoluta favorit bilderböcker som jag skänkte dem. Behöver jag säga att de blev väldigt väldigt glada och att jag mådde mycket mycket bra efteråt! =) Tänk så lite som behövs ibland för att må bra och för att glädja andra.

8 kommentarer:

fashionhaggan sa...

nej, vilket sammanträffande, jag köpte precis den där toppen idag från Vila!

Att ha det gott sa...

SNYGG topp
Härligt att barnen får böcker

Linda sa...

Fin klädd :)

Åå, va snällt gjort. Ja, det krävs inte mycket att göra andra glada.

Petra sa...

Vilken fin outfit! Jag älskar Tomas Sabos smycken!

Miss M sa...

Klart du skulle ge tjejerna böckerna =)
Fin du är!

Znogge sa...

Där gjorde du en god insats!

Ha en fin lördag! Mitt uppdrag är förresten ötfört :-)

Camillas dagar sa...

Vad snyggt armbandet var! Synd att det var så dyrt... Det såg större ut på bilden än det var på. Kanonfint!
Ha en fin söndag!
Kramar!

IngelaMollly sa...

Fashionhaggan: Så är det när man har samma goda smak ;-)

Att ha det gott: Tack =) Ja, det känns enormt tillfredsställande =)

Linda: Tack =) Mmm, känns mycket bra inombords =)

Petra: Tack, jag meed =)

Miss M: Tack =) Eller hur?

Camilla: Tack =) Jag tror man kan dra ut armbandet och göra det större än vad det ser ut på bilden. Mmm, dyrt men går till en bra sak...=)

Znogge: Ja, kändes riktigt bra. Mycket intressant läsning =)