tisdag 1 september 2009

Tisdag 1 september

Idag:
Tröjklänning H&M Leggings m skinnrevärer MQ Converse Guldsmyckena och armbanden från Bianco och Pearls for Girls och en Ronja som inte var jätteroad av att bli fotad just då.
Jag hade ballerinaskorna från Esprit på dagen men Conversen åkte på när det var dax för promenad.
Så var vi inne i höstens månad September som jag gillar med soliga klara dagar och frisk luft, äppelkaka, levande ljus och läs- eller filmstund i soffan, härligt!
Gillar ni september?

8 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Vilken underbar tunika. Färgerna är ursköna.
Bilden är jättefin. Snygg komposition.
Kul att du gillar min modesida.
Det är roligt att blogga mode.

Kommer snart något på posten till dig.
Kramar Mammi

Johanna sa...

tjusigt!

Camillas dagar sa...

Hej tjejen! Hur är det, har du börjat jobba nu igen? Måste läsa ikapp här - gillar inte då bloggen och bloggkoll halkar efter för mycket. Hoppas att du mår bra i alla fall.
KRAM! ♥

anna sa...

supersnyggt Molly, den där tröjan är en sån där, man bara vill ha hela tiden, det ser jag, tyvärr var den slut i min stad, men jag letar vidare!jag hade velat prova den.

Erika sa...

Tröjklänningen är så fin!
Jag gillar september men jag saknar sommaren och värmen. Fick alldeles för lite av den varan i sommar.
Men jag hoppas på en solig höst istället =)

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Ja, visst är den fin? Den är redan en klar favorit =) Visst är det roligt med mode? =) Nu blir jag naturligtvis jättenyfiken...;-)

Johanna: Tack =)

Camilla: Hej! Vad jag har saknat dig! =) Jodå, jag har börjat igen och kämpar på så gott det går...Kram!

Anna: Tack =) Precis så jag känner, en tröja jag skulle kunna bära var och varannan dag. Hoppas du hittar.

Erika: Tack =) Ja, det var lite magert på den fronten i sommar...Men nu hoppas vi på brittsommar! =)

Marikka sa...

Jag älskar september!

tinazpicaboo sa...

känner igen den där från ett flertal bloggar...så snygg=)
fin blogg...