tisdag 29 september 2009

Tisdag 29 september


Idag:
Tunika Made in the shade (superskön) Kavaj H&M Denimleggings m skinnrevärer Pieces Stövlar m kilklack Vagabond Halsband Pearls for girls Armband Lindex Ring m vit sten Guldfynd
Vilken strålande dag! Nu märks det verkligen att hösten har kommit då det plötsligt har blivit mycket kallare i luften men jag klagar inte jag gillar det! Stackars Monsieur A klagar över 35 graders fuktig värme i Dubai, snacka om kontraster! Jag vill hemskt gärna följa med honom dit någon gång snart men då får det allt bli lite svalare annars kommer jag att storkna ;-)

6 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Ja i dag var det kallt men stilla och soligt.
Jätteskönt. Du ser allt lite somrig ut i den T-shirten.
Kramar Eva Agnes

sara sa...

Jo, det känns bra på praktiken. Ska bli spännande att få se skolan - mellanstadiet sen också. Den inriktning jag valt att plugga till.

Har ännu inte lärt mig många namn...

Haha, ingen fara. Känns skönt att nån annan än jag är virrig ;)

Eva Agnes sa...

Du får kanske ta bort det där om operationen så att du kan lägga in det igen i november när det verkligen ska ske..ha ha ha
Kramar mamma

nina sa...

klart du ska åka till Dubai om du har möjlighet! gud, vad häftigt! :)

kram!

Erika sa...

Jag skulle ha trivts i 35 graders värme. Håller på att frysa ihjäl här nästan ;)

Lindexarmbandet är så snyggt. Jag har spanat efter det men inte hittat det här i övik.

Hoppas att det gick bra för din mor idag!

Kram!

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: en helt underbar höstdag, älskar det =)Ja, jag borde kanske ta bort det...;-) Kramar!

Sara: Nä där är du långt ifrån ensam...;-) Skönt att det känns bra på praktiken =)

Nina: Ja det skulle vara en spännande upplevelse =)

Erika: Ja du skulle stormtrivas idag =) Det var bara undersökning det var min styvpappa som hade virrat till det ;-)Kolla min kommentar hos dig =)