onsdag 30 september 2009

Ljuvliga festdrömmar





9 kommentarer:

Erika sa...

Jag pillrade på en sammetsklänning på cubus idag. Mörkblå var den. Men kön till kassan var jättelång så jag iddes inte stå där.

Sv. Du får jättegärna kolla efter armbandet till mig. Vore toppensnällt =)

Att ha det gott sa...

Den blå var ju fantastisk
den skulle väl vara fin på filmpremiären
Gärna en trollslända
jag är riktigt sgen på att prova en men om man är lite rund(som jag) är det kanske risk att man ser ut som en knubbsäl

Att ha det gott sa...

Om man provar en sammetsklänning alltså
Inte trollsländan

Omentjej sa...

Wow, den svarta skulle passa till vårt kommande cocktailparty... Vad trist att din man är borta så länge, förstår att det känns ensamt. Kram!

Camillas dagar sa...

Klänningarna så fina ut och smyckena... wow! Svindyra va? Jag törs inte kika in där, då beställer jag nog ett.
Kram och ha en fin dag! ♥

Miss M sa...

Älskar också trollsländor, de och ugglor bär liksom något magiskt med sig =)
Superfina klänningar dessutom!

Hoppas att Mr A kommer hem snart så du slipper va ensam *kramar om*

Marikka sa...

Den mörkblåa är jättefin.

tinazpicaboo sa...

så fint dock så gillar jag den svarta bäst!

IngelaMollly sa...

Erika: Vad typiskt för jag kan gissa att det var ett ganska bra pris? Jag letar vidare efter armbandet =)

Att ha det gott: Visst är den? Men jag är väldigt förtjust i den svarta också =) Inte skulle du se ut som en klubbsäl! Jag förstod det ;-)

Emma: Skulle vara klockren på dig =) Tack för omtanken vännen =)

Miss M: You and me... Tack för omtanken, imorgon är det sagt att han ska komma, tror det först när jag ser det ;-)

Marikka: Visst? Fast jag suktar efter den svarta också.

tinazpicaboo: Me to! =)