fredag 4 september 2009

Fredag 4 september

Idag:
Skjorta H&M Denimleggings m nitar+Rosettarmband Pieces Mockaskor Björn Borg
Nu är det officiellt, hösten är här mina vänner! Jag vaknade till smattrande regn, det har blåst en del och det blev mörkt tidigt. Än så länge tycker jag det är mysigt och har inget emot klarare och svalare luft. Hoppas jag känner så hela vägen...;-)
Jobbat kväll och sedan kom Monsieur A och mötte upp mig så gick vi vidare till favoritpizzerian där jag åt lasagne, mumsigt!

8 kommentarer:

Miss M sa...

Trevligt med "utemat" så där en fredagskväll =)
Hoppas ni mös ordentligt =)
KRAM

Znogge sa...

Hösten är verkligen här! Som det regnar nu... Synd när man är ledig.
Ha en bra dag!

sara sa...

Det jag tycker är jobbigt med hösten är att det blir så mörkt. Men hoppas klara det bra...

Underbart mysigt att mötas upp så där efter jobbet :)

anna sa...

fint med Björn Borg skor, men just dessa har jag inte gjort! ha en bra lördag!

simone sa...

Snyggt! :)

Att ha det gott sa...

Låter som en härlig avslutning på veckan

Helena sa...

Snyggt, SNYGGT!!

IngelaMollly sa...

Miss M: Mmmm det gjorde vi, sådana tillfällen som förgyller tillvaron =)

Znogge: Visst är den? Och lika ställd blir man varje gång...fast det är ganska mysigt - om man har tid - att läsa inomhus när regnet smattrar utanför ;-)

Sara: Ja det var härligt =) Tycker också att mörkret är den jobbigaste biten, speciellt i november...;-/

Anna: Ja jag gillar dem skarpt och de är ganska gamla...skulle gärna äga ett par som du har gjort =)

Simone: Tack =)

Att ha det gott: Ja det var det =)

Melina: Tack tack =)