onsdag 2 september 2009

Stämningsfullt


Bíld från Discshop.se
låten med er. De flesta av er känner säkert redan till den och det är säkerligen många som har den som favorit men är den inte underbar så säg? Och videon är helt sagolikt vacker tycker jag som dras med i stämningen och sagornas värld direkt. Så har jag också alltid varit en sucker för tecknat. Jag njöt i fulla drag när barnen var små och vi plöjde igenom filmer som Peter Pan, Skönheten och odjuret, Den lilla sjöjungfrun, Bambi, Lady och Lufsen m.m m.m.
Nu väntar medarbetarsamtal.

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Jag är likadan
Håller tummarna för dig idag

Eva Agnes sa...

Helt underbar låt. Glöm inte att jag alltid finns för dig.
Kramar

Miss M sa...

Jag bara älskar videon till denna låten *får gåshud*I adore Chris Martin =)

Mrs J sa...

Jag är rätt hjärntvättad på alla tecknade barnfilmer vid det här laget. Sedan kan jag pinsamt många av replikerna i LOTR-filmerna...

Hoppas att det där medarbetarsamtalet gick bra!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Det ante mig..;-)Tack snälla du =)

Eva Agnes: Ja, visst är den fin? =)

Miss M: Fattas bara; du och jag är ju one of a kind ;-)

Mrs J: Det kan jag förstå; du har ju 4 och jag bara 2...;-) Vad är LOTR, undrar lantisen? ;-)
Tack, det gick ganska bra.

Mrs J sa...

LOTR är nördspråk för Lord Of The Rings :-)

IngelaMollly sa...

Mrs J: Ahaaa...=)