onsdag 23 september 2009

Veckans coolaste

Bild från Marikka

Är helt klart Marikkas urläckra t-shirt med vrålläckra Morrissey. Åh vad jag vill ha en sådan och vad jag kastas tillbaka i tiden runt 1987 då jag jobbade som au-pair i Manchester. Jag hade verkligen the time of my life där med ett gäng svenska au-pair tjejer och med första kärleken, en engelsman som introducerade mig för the Smiths i vilken självaste läckerbiten sjöng i. Jag sparade och sparade så att jag skulle kunna gå på så många konserter som möjligt med dem. Här är en av alla deras låtar som jag var heltokig i. Kvaliteten är inte den bästa men nu snackar vi långt tillbaka i tiden då det begav sig...;-)

5 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Har lyssnat men kände inte igen något. Sorry...:-)
Mammi

Camillas dagar sa...

Så klart att du måste beställa en sån t-shirt då. :) Vilken mysig ungdom du verkar ha haft! Jag ångrar att jag inte reste mer jag också, men det försöker jag ta igen nu i stället.
Min uggla kom i dag, men hjälp vad maffig själva ugglan var. Jag ska behålla den, men vet inte om jag törs ha den på jobbet. ;)
Kramar!

Omentjej sa...

Åh, jag blev också kär i en engelsman i Manchester.. Fast det var dagen innan vi skulle resa vidare... Ljuva ungdom. :)

fashionhaggan sa...

javisst är den cool den där tröjan, kul att höra om dina minnen från förr!

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Nä men det är nog inte så konstigt ;-)

Camillas dagar: Ja fast frågan är bara var? Ja huvudsaken är ju att man bara tar tag i det istället för att ångra sig när det liksom är för sent... Tycker absolut du ska ha uggletoppen på jobbet, du kommer att vara jättefin =)

Emma: Ja, visst var det härliga tider; allt var så lätt men ändå så svårt...;-)

Fashionhaggan: Urcool! Kul att du gillade =)