måndag 21 september 2009

Hjälp någon?



Bilder från Urban Outfitters

Jag har hittat den! Ponchon med stort D! Enda kruxet är att endast den lila finns kvar på hemsidan. Den gråa finns i Stockholm men där finns ju inte jag. Finns det någon vänlig själ som läser min blogg och som befinner sig i närheten av Biblioteksgatan och kan tänka sig att förbarma sig och köpa denna åt mig? Alltså inte betala utan hämta och skicka mot betalning. Jag lovar att kompensera på något vis eller kanske enligt överenskommelse? =)

Uppdaterat kl 15:15: Tack ni snälla goa rara för att ni så gärna vill hjälpa till. Nu har jag fått napp och har förhoppningsvis läckerbiten hos mig i slutet av veckan. Nu ska jag försöka sluta att ¨tigga¨ här på bloggen. ;-)

7 kommentarer:

Petra sa...

Önskar att jag kunde hjälpa dig, men åker inte till Stockholm förrän torsdag. Hoppas det löser sig!

charoline sa...

fin blogg!!

Att ha det gott sa...

Hoppas att du får hjälp
jag ska fråga en jag vet i stockholm

Znogge sa...

Tyvärr! Bor söderöver men alla verkar vara så hjälpsamma på bloggen så du får garanterat napp!

Kram!

Att ha det gott sa...

Har frågat flera och länkat till dig Hoppas att det ordnar sig

Fliselin sa...

Molly! Tyvärr är jag så sällan inne i stan! Hade jag planerat ärende de närmaste dagarna hade jag självklart hjälpt dig! Hoppas att det ordnar sig!

fashionhaggan.se sa...

jag bor inte heller i Sth, så synd, hoppas det löser sig.