torsdag 24 september 2009

Torsdag 24 september


Idag:
Topp One teaspoon Smocktights Kofta Lindex MC-boots Din sko Halsband Tomas Sabo Armband Hallbergs Carpe diem ring
Jag bjuder på en halvdan bild även idag blir så när mannen är långt bort i Dubai och sönerna är ute på äventyr. I natt var inget rolig då jag låg och väntade på att V skulle komma hem och precis när jag hade somnat stod han där och sa att han var hemma, efter det var det helt hopplöst att somna om, suck. Just när är jag väldigt bekymrad över att jag har gjort något förhastat som kan få jobbiga konsekvenser...

7 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Usch, jobbig känsla! Hoppas att konsekvenserna inte blir så jobbiga som du kanske anar. Trist med maken så långt borta också. Tur att du har hunden som sällskap. Kramar!

Fliselin sa...

Det är urjobbigt när man ska vänta på någon. Förut när min man ibland var ute med vänner tyckte jag att det var jobbigt och kunde inte somna. Nu går det bättre. gruvar när barnen ska ut på stan..., kan de inte samla frimärken eller spela shack? Molly, koftan från Lindex, är den ny? Ser fin ut. Hade gärna också sett en närmare bild på bootsen, det kanske kan bli en annan dag? Är bootsen nya?
Jag är sugen på halsband med trollslända. Jag gillar trollsländor!
Äntligen fredag imorgon, har varit en arbetssam vecka och än är det inte slut!
Hoppas du får en bra helg!

sara sa...

Jobbigt för dig. Hoppas känslan blir bättre snart. Kan bara ana hur det känns att vänta på att barnen ska komma hem...

Sv: Tack snälla för att du är så stöttande. Guld värd.

Pia Wester sa...

Damn vilken snygg outfit! Ok om jag snor den bilden...?

IngelaMollly sa...

Camilla: Tack, det ordnade till sig och blev inte så illa som jag hade befarat tack och lov =) Ja tur att jag har hunden =) Kramar!

Fliselin: Visst är det? Ja det är en orolig tid när barnen ska ut och ¨stöka¨ när de var yngre satt jag och sa till min man att varför kan de inte vara hemma och spela fiol? ;-) Då frågade han mig om det verkligen var det jag ville? Hm... trollsländor är också jättefina på smycken =) Hoppas du får vila upp dig lite till helgen.

Sara: Fattas bara. Det blev inte så illa som jag hade befarat =) Tonårstiden är en orolig tid men det ska inte du oroa dig för nu...

FreeFashionPia: Tack, fattas bara med så fina kläder =)

Marikka sa...

Jag ÄLSKAR din topp!

Kul att även du giller Morrissey, T-shirten köpte jag i somras när han spelade i Stockholm.

Trevlig helg!

IngelaMollly sa...

Marikka: Tack =) Ja jag är heltokig i honom =)

Fliselin: Glömde svara på din fråga om koftan från Lindex, ja den är ny och finns även i svart. Underbar kvalitet i bomull och lite viskos. Ska försöka visa en närmare bild på bootsen =)