söndag 20 september 2009

Ehhh....

Jag missade ju en av föregående veckans snackisar och ärligt talat vet jag inte om det var en miss eller tur? ;-) Jag har hunnit se några trailers och lite från reprisen som gick igår; kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska skratta eller gråta men nog är det svårt att ta dessa kvinnor på allvar. Dessutom får jag bekräftat att ha det, vara vacker och snygg inte har med pengar att göra! Jag har själv bott i USA och sett andra sidor hos människorna om man säger så. Anna Anka verkar ha varit den som skapat mest debatt och upprört många; inte lär hon ändra uppfattningarna hos folk efter de har läst den här artikeln. Att pappor inte skulle vilja vara hemma med sina barn är det dummaste jag har hört; jag får bekräftat motsatsen dagligen på mitt jobb och att vi alla egentligen vill byta liv med henne! Jamenvisst!
Egentligen ska jag inte gå igång på detta för det är ju det hon vill... Eller? Kolla in och bedöm själva.


8 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Jag säger bara en sak: Tur att man inte har någon TV.

Alla talar om Anna Anka. Men hon är väl släkt med Kalle och Kajsa??
Kramar Eva Agnes

Eva Agnes sa...

Hej igen!
Titta in på Chokladbloggen. Jag har antagit utmaningen.
Kramar Eva Agnes

Käthe sa...

Jag hade då inte orkat flänga runt med en karl på det där sättet. :)

Att ha det gott sa...

Äntligen paket påväg

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Klart hon är det, fast jag skulle nog kalla Kalle o Kajsa för snäppet smartare ;-)Kul! =)

Käthe: Nä, fy bubblan vad trist och intetsägande ;-)

elisabet sa...

Usch den där människan verkar så otroligt osympatisk och obegåvad, det är så att man tycker synd om henne, det där livet kan inte vara så roligt. Hoppas du haft en superhelg!

Lisa sa...

Nu kan jag kommentera igen! Såg första avsnittet av programmet förra veckan, och den kvinnan verkar faktiskt för hemsk för att vara sann. Svårt att säga om hon är ute efter publiciteten eller, hemska tanke, bara är sig själv...Tror (tyvärr!) inte att jag kommer att kunna hålla mig borta från avsnitt nummer två. Det är liksom så motbjudande att det blir fantastiskt bra tv :) Kram

IngelaMollly sa...

Elisabet: Tack detsamma! =) Nä det kan inte vara något vidare liv, vet inte om man ska skratta eller gråta...;-)

Lisa: Åh vad roligt! =) Håller med dig, kommer inte heller kunna låta bli att titta ;-)