fredag 16 oktober 2009

ApanTheape


Welches wetter säger jag bara! Hur kan det växla från den mest underbara soliga höstdagen till grått regnrusk på en natt? Nåväl, jag har trevligheter att se fram emot som att träffa H över ett glas vin eller två ikväll och på måndag då jag är inbjuden till broderns filmpremiär vilket naturligtvis är hur stort som helst för mig =) Troligtvis de enda premiärinbjudningar jag får och jag är ju så galet stolt över honom. Hoppas att jag inte blir lika nervös för honom som jag var sist... Nu gäller det att lista ut vad jag ska ha på mig, lutar väldigt mycket åt Hurricanebyxorna och Parfymtoppen... Men frågan är om jag ska köra detta ihop eller var för sig? Kanske toppen och några läckra leggings under? På förra premiären såg jag Marit Bergman som var så galet läcker och vacker att jag kände mig som en liten grå mus när jag såg henne. Vad tycker ni jag ska ta?

11 kommentarer:

Miss M sa...

Är inget fan av de där byxorna, men du Molls brukar klä i allt =) ochh du blir definitivt ingen grå mus i dessa! Som om du någonsin skulle kunna bli det =) *kram*

P.S Jag förstår precis vad du menar! Håll ut, ditt fönster kommer att öppnas när du minst anar det =)

Znogge sa...

Svårt att säga men någon grå mus lär du inte bli! Så spännande med premiär...

Ha en bra fredag!

Pia Wester sa...

Ta kort iallafall så man får se!

HannahSthlm sa...

Höga stövlar,leggings och topp..kanske någon virkad sjal med brosch över axlarna eller en palettscarf?En lite rolig väska till något annars enkelt och till det matchande lipgloss och nagellack i färg? Valen är oändliga!!:P
Enkelt svart med piffiga detaljer.
Mitt tips! Du kommer stråla!
(Det gör du säkert vad du än väljer:)

Kramar.

Linda sa...

Ja igår var det så fint och idag var det riktigt tråkigt igen! Ha en härlig helg, du verkade ha mycket skoj på g!

Eva Agnes sa...

Käraste Molly!
Fick just höra av A att du är ute och glider på stan med H.

Ville bara tala om att filmen Apan går underdet engelska namnet The Ape.
Om inte din broder ska reagera får du ändra det.
Kramar på fredagskvällen
Eva Agnes

Nina - Glamourmamman sa...

Vad coolt med filmpremiär!
Ha en mysig kväll nu, kram Nina

Mrs J sa...

Låter SÅ coolt att se premiären! Såg en del om filmen igår på TV.
Röstar på toppen + grymma tights, eller Hurricanebyxan + något snävare upptill. Känns som om byxan försvinner under toppen annars.

Äter ostbollar med vänster hand och kör pekfingervals med höger, pust!

IngelaMollly sa...

Miss M: Men vad säger du, dissar du mina supercoola byxor? ;-)Men snäll och go och fin är du =) Jag ska försöka hålla ut och framför allt inte ge upp hoppet, suck...

Znogge: Ja, riktigt pirrigt. Vad go du är =)

Free Fashion Pia: Ska försöka så gott det går, vill inte ha en arg bror på halsen ;-)

HannaSthlm: Vad mycket läckra tips och vad rar du är =)

Linda: Tack detsamma, ja det är roligt och skönt att ha skojsigheter att se fram emot =)

Eva Agnes: Jag har ändrat, tack =) Kramar!

Nina - Glamourmamman: Ja,det hör inte precis till vanligheterna =)

Mrs J: Det gäller att ha simultankapacitet ;-) Ska bli så roligt och tack för bra tips =)

Marikka sa...

Byxorna är jättefina, toppen också, men du kunde kanske ha en glittrig topp till? Filmen har fått väldigt mycket uppmäksamhet i media, duktig bror du har.

IngelaMollly sa...

Marikka: Tack =) Vad bra tips, undrar just om jag har någon glittrig topp... jag har ju en glittrig klänning som jag aldrig använt...fy vad svårt, hjälp!