fredag 2 oktober 2009

Fredag 2 oktober

Idag:
Tshirt Maje Kofta Lindex Jeans H&M Stövlar m kilklack Vagabond Armband Hultquist+Marc Jacobs Ring m svart sten Guldfynd
Yes! Monsieur A är äntligen hemma igen! Därmed är ordningen återställd och jag är såå glad! =) En fördel med att vara borta från varandra så länge är att man nästan blir lite nyförälskad, inte dåligt när man varit tillsammans i 22 år ;-)
Nu ska jag snart iväg och jobba kväll för att sedan gå ut och äta för att fira en arbetskamrat som fyllt jämnt. Vad ska ni göra?

12 kommentarer:

Znogge sa...

Jag får vackert hålla mig hemma och förbereda inför morgondagens 18-årsfirande! Men det känns helt ok!

Hoppas du får en kul kväll!

Sunflower sa...

Jag ska jobba kvällspass, i morgon ska jag jobba heldag, och på söndag är det kvällspass som gäller. :(

Marikka sa...

Vad glad jag är för din skull, och det synns på bilden att du är glad. Gillar dina jeans.

Jag ska äta gott här hemma med pojkvännen, men i morgon ska vi på fest.

Fliselin sa...

Hej Molly! Låter mysigt med nyförälskelse! Trevligt att också få gå ut och äta. Usch!, vad vi är dåliga på det. Det gäller att hitta anledningar!
Ikväll har barnen beställt Tacos, så maten blir typisk svensk fredagsmat?! Köpte färsk svensk oxfile för 22):-/kg på affären. Ska hitta på något gott med den till lö eller sö. Är sugen på att göra något kul med familjen imorgon, har varit flera helger som bara försvunnit iväg utan att det blivit något gemensamt! Försalag?
Ha nu en skön helg!

Lisa sa...

Här blir det något så avancerat som ett glas vin och lite godis i soffan framför idol med mannen :)

tinazpicaboo sa...

BÄST!

Erika sa...

Mycket snyggt!

Det är bra att vara ifrån varandra ibland.
I helgen är jag på landet så min sambo får lite egentid och jag får bli bortskämd av föräldrarna och mysa med djuren =)

Det gör inget om du inte hittar armbandet. Det kan ju dyka upp här.

Camillas dagar sa...

Mmm, nu ser du mycket gladare ut igen! :) Kramar!

IngelaMollly sa...

Znogge: Ja, vad spännande, hoppas ni får riktigt bra födelsedagsfirande =)

Sunflower: Din stackare, förhoppningsvis får du lite ledighet i veckan istället?

Marikka: Tack snälla =) Syns det så väl alltså? Det lät som en väldigt skön kväll det.

Fliselin: Ja inte helt fel...Den tiden kommer också och det är ju underbart med tacos och oxfilé =) Hade jag varit du hade jag åkt in till Sthlm kanske tagit en brunch och sedan gått på Astrid Lindgrensstället på Djurgården eller något museum som barnen uppskattar =)

Lisa: Mmm det låter underbart mysigt =)

tinazpicaboo: Eller hur? =)

Erika: Visst är det bra och det låter inte helt fel att bli ompysslad av föräldrarna =) Jag aka kolla på ett ställe till åt dig i alla fall.

Camilla: menar du att det syns så tydligt? ;-) Kramar!

Linda sa...

oj, 22 år! Det är mysigt när man har hittat någon man verkligen älskar och trivs med! Jag och min sambo har snart varit tillsammans i sju år, tiden går så snabbt! Jättfina jeans förresten!

Att ha det gott sa...

Åhh så skönt att han är hemma igen

IngelaMollly sa...

Linda: Tack =) Ja det känns härligt...sju år är inte så pjåkigt det heller =)

Att ha det gott: Mmm jätteskönt =)