söndag 25 oktober 2009

Den nakna sanningen

En helt osminkad och trött Molly bjuder jag på här iklädd Today I´m wearing this tröja Avanna Kofta Lindex Jeansleggings med roliga sömdetaljer som envisas med att glida åt sidan H&M Converse Armband Disney Couture Pärlhalsband Guldfynd
Lite ledsen i ögat är jag också för Monsieur A har åter rest iväg till Dubai och den här gången blev jag extra ledsen; vet hur jobbigt han tycker det är då men hade svårt att dölja det nu. Det har varit så intensivt med hans arbete en längre tid nu så jag hoppas verkligen det lugnar sig lite snart... Jag har ägnat mig åt bak i helgen, terapi som gör underverk och dessutom är det ju så gott =)

6 kommentarer:

Miss M sa...

*nyfiken* Vad jobbar han egentligen med?! Klart du är ledsen, inte kul att vara själv alltid, även om det är skönt ibland!
Fin du var idag förresten =)

KRAM

sara sa...

Himla snygg du är i dag :)
Förstår att du är ledsen när A åker iväg långt bort på jobb igen. Hur länge blir han borta?
Kram

Znogge sa...

Tråkigt att han åkt igen men desto trevligare när han kommer hem. Husse reste mycket i sitt förra jobb och det var väldigt ensamt många gånger...

Kram!

Camillas dagar sa...

Usch så tråkigt både hemma och på jobbet. Skönt att du kan pigga upp dig med bakning och bloggande. Jag kanske kan glädja dig med att kentskivan kommer nästa fredag också. :) (Men den brukar man ju kunna bli ännu deppigare av...)
KRAM!

Att ha det gott sa...

FINING
jag är också nyfiken vad mr H gör i Dubai stup i ett

IngelaMollly sa...

Miss M: Han är inte så förtjust att jag nämner det här på bloggen tyvärr men jag måste ju respektera hans önskan. Tack =) Kram!

Sara: Tack =) Ja det är tufft men förhoppningsvis blir det inte många dagar den här gången...Kram!

Znogge: Så sant så! Förnuftig husse som inte reser mer ;-)

Camilla: Ja det är väl sådana här saker som stärker en och lär en att uppskatta ljuspunkterna...vilken trevlig överraskning att se fram emot! =)
Kram!

Att ha det gott: Tack =) Ja det är jag med ;-)