fredag 30 oktober 2009

Entertainment now

Bild från Discshop.se
Tack för att ni är så himla rara och omtänksamma.
Status här hemma: Efter tio med Malou, Våra bästa år, Alla älskar Raymond, Jims värld, Vänner, Dr Phil...Bloggar, Webbutiker, Filmen Min brors flickvän och så har jag äntligen börjat läsa Systerskap - fortsättningen på Bedragen med Katerina Janouch. Platserna som gäller just nu är sängen och soffan, är verkligen helt under isen och sova är svårt för då väcks jag av de eländiga hostattackerna. Fy vad synd det är om mig... Har jag missat något i underhållningsväg eller något annat revolutionerande som ni vill delge mig?

5 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

Skickar en massa krya-på-dig-kramar!

Camillas dagar sa...

Krya på dig vännen!
Och JAAA, visst har jag något att komma med. Kolla "Skavlan" i kväll, för då är kent med och spelar en helt ny låt från kommande skivan. :-D
Kramar!

Miss M sa...

Jag har också något att delge, 25% på Plain Vanillas smycken på Sid och Sally hela helgen =)

Kram

Znogge sa...

Samma eländiga hosta här. Synd om oss, så är det bara!

Men vi har fått tag på stolarna :-) Det gjorde min dag!

Kram!

IngelaMollly sa...

Nina-Glamourmamman: Tack, de känns =)

Camilla: Tack min kära vän! =) Hoppas du slipper eländet ;-/ Tack för tipset men jag somnade, hoppas verkligen att det går någon repris?

Miss M: Din farliga fresterska, tänk att släppa ut dig och mig tillsammans i affärerna...;-) Kram!

Znogge: Ja verkligen! Visst är det vidrigt med det där hostandet? ;-/ Grattis! Vad roligt! Hoppas du visar bild? ;-)